პროექტის გეგმა/ ცხოველთა სამყაროს თავისებურებები
|
სასწავლო თემის ავტორი
|
|
|
სახელი და გვარი
|
ლარისა ქიტოშვილი
|
|
რაიონი
|
გურჯაანი
|
|
სკოლა
|
კაჭრეთის საჯარო სკოლა
|
|
ქალაქი
|
-
|
|
თემის მონახაზი-
მოსწავლეები მოიძიებენ და გაეცნობიან ინფორმაციას ველური ბუნების, ცხოველთა სამყაროს თავისებურებების შესახებ; გაიღრმავებენ ცოდნას ბუნებისმეტყველებაში, გაიმდიდრებენ თვალსაწიერს, შემეცნების სამყაროს;
განუვითარდებათ საკომუნიკაციო, კვლევითი, საძიებო, ისტ-თან მუშაობის, კლასიფიკაციის, საპრეზენტაციო და შემოქმედებითი უნარები.
|
|
|
თემის დასახელება
|
|
|
ცხოველთა სამყაროს თავისებურებები
|
|
|
თემის შინაარსი
|
|
|
ბავშვებმა ცოტა რამ იციან ველური ბუნების, ცხოველთა სამყაროს თავისებურებების შესახებ. ბუნებისმეტყველების გაკვეთილებზე მათ ებადებათ უამრავი კითხვა ცხოველთა უცნაური ქცევების, ზომების, ასაკის, რეკორდების შესახებ, სურთ მეტი გაიგონ უიშვიათეს და გადაშენებამდე მისულ არსებებზე, მათი დაცვის გზებზე.
არ არის საკმარისი, მარტოოდენ გიყვარდეს ბუნება, საჭიროა, იცნობდე ცოცხალი სამყაროს ცხოვრებას და ზრუნავდე მის ბინადრებზე.
|
|
|
საგანი
|
|
|
ბუნებისმეტყველება, ხელოვნება, ისტ-ი
|
|
|
დონე/კლასი
|
|
|
დაწყებითი საფეხური, მე-3 კლასი
|
|
|
განხორციელების დროის ჩარჩო ---
|
|
|
4 კვირა
|
|
|
თემის საფუძვლები
|
|
|
|
|
|
|
|
მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები
|
|
|
1.მითითებულ წყაროებზე დაყრდნობით მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციას ველური ბუნების, ცხოველთა სამყაროს თავისებურებების შესახებ; 2. ჯგუფში მუშაობით მოსწავლეები მოახდენენ მოპოვებული ინფორმაციისა და ფოტო-ვიდეომასალის კლასიფიკაციას:ა)საშიში ცხოველები; ბ)საყვარელი ცხოველები; გ)უცნაური და იშვიათი ცხოველები. 3. მასწავლებლის დახმარებით PP საპრეზენტაციო პროგრამაში მოამზადებენ შესაბამის სლაიდშოუებს. 4. შექმნიან (ჯგუფებში) ნახატებს სლოგანებით, სადაც ჩამოაყალიბებენ ცოცხალი ბუნების მიმართ გულისხმიერი დამოკიდებულების წესებს. 5. პროექტის შედეგების პრეზენტაცია 6. პროექტის შეფასება.
|
|
|
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
|
|
|
ზოგადი კითხვა
|
|
|
თემატური კითხვები
|
|
|
შინაარსობრივი კითხვები
|
|
|
შეფასების გეგმა
|
|||||||||||||||||||||
|
შეფასების დროის ჩარჩო
|
|||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
|
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
|
|||||||||||||||||||||
|
სქემა-„ვიცი, გავიგე, მინდა ვიცოდე“; შეფასების კითხვარი, რუბრიკები, რომლითაც შეფასდება ტექნოლოგიებთან მუშაობის, კვლევითი, თანამშრომლობის, შემოქმედებითი და საპრეზენტაციო უნარ-ჩვევები; მოსწავლეების მიერ შექმნილი პროდუქტები; გამოკითხვები და მონიტორინგის ჯგუფის შეფასებები.
|
|||||||||||||||||||||
|
სხვა საკითხები
|
|||||||||||||||||||||
|
საბაზისო უნარ-ჩვევები
|
|||||||||||||||||||||
|
ბუკში word-ის ა და PP პროგრამაში მუშაობის ტექნიკური უნარ-ჩვევები, ჯგუფში თანამშრომლობის, დისკუსიის წესები.
|
|||||||||||||||||||||
|
სასწავლო პროცედურები
|
|||||||||||||||||||||
|
1.მითითებულ წყაროებზე დაყრდნობით მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციას ველური ბუნების, ცხოველთა სამყაროს თავისებურებების შესახებ; 2. ჯგუფში მუშაობით მოსწავლეები მოახდენენ მოპოვებული ინფორმაციისა და ფოტო-ვიდეომასალის კლასიფიკაციას:ა)საშიში ცხოველები; ბ)საყვარელი ცხოველები; გ)უცნაური და იშვიათი ცხოველები. 3. მასწავლებლის დახმარებით PP საპრეზენტაციო პროგრამაში მოამზადებენ შესაბამის სლაიდშოუებს. 4. შექმნიან (ჯგუფებში) ნახატებს სლოგანებით, სადაც ჩამოაყალიბებენ ცოცხალი ბუნების მიმართ გულისხმიერი დამოკიდებულების წესებს. 5. პროექტის შედეგების პრეზენტაცია 6. პროექტის შეფასება.
|
|||||||||||||||||||||
|
|
||
|
|
|
ინტერნეტ საიტებით მოიძიებენ დამატებით ინფორმაციას საკვლევი საკითხების ირგვლივ, სიღრმისეულად შეისწავლიან ველური ბუნების მოსალოდნელ საფრთხეებს და პრობლემების გადაჭრის გზებს.
|
|
მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
|
|
|
|
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
|
||
|
ტექნოლოგია – ტექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის საჭირო ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა)
|
|||||
|
|
|
|||
|
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
|
|||||
|
ფოტო/სურათების დამუშავება
ინტერნეტძიება
მულტიმედია
|
ვებგვერდის შექმნა
ვორდის პროგრამა
სხვა
|
|||
|
ბეჭდვითი მასალები
|
სახელმძღვანელოები, საბავშვო ენციკლოპედიები, ჟურნალ-გაზეთები
|
|
ინვენტარი/მასალები
|
ბავშვთა ნახატები, პროექტორი, ბუკი.
|
|
ინტერნეტრესურსები
|
google.com; PowerPoint-2007
|
|
სხვა რესურსები
|
მოწვეული სტუმრები, მოსწავლეები, მშობლები, და ა.შ.
|
No comments:
Post a Comment